Friday 13 August 2010

pagina de exercitiu

Blogul-ul acesta este locul meu de exercitiu... scriu pentru mine. Nu conteaza ce, sau cat de bine (momentan!!!)... sunt eu! Tot ce scriu, e un gand de-al meu! daca scriu despre soare, inseamna ca m-am gandit la soare, sau daca scriu despre EL, m-am gandit la ceva frumos!

De ce atat de public acest loc de exercitiu??? pentru ca stiu ca acum doar El citeste, si Ramo (apropo, mersi Ramo!!!!), si apoi trebuie sa socializez si cu aceasta latura a mea... si cel mai usor mod de a o face, e aceasta :).

Nu vreau sa fiu criticata, si mai ales, nu vreau sa fiu gresit interpretata...


... sunt toate acele cuvinte scrise, care trebuie citite in gand, deoarece doar acolo pot fi intelese.

:*:*:*

1 comment:

  1. Cu placere! Poate are cineva curaj sa te critice, ca il si bat :))) ( oricum nu are pt ce sa te critice :D )

    ReplyDelete