Tuesday 31 August 2010

O dimineata cu mine...

Soare, un cer albastru care te face sa visezi, o cafea aburind si un pahar de suc langa...nu, nu e pepsi!!! Azi e nectar de portocale. Azi am o zi pentru mine. O zi frumoasa.

Nu stiu cine sunt, sau care e scopul meu in viata. Stiu doar ca trebuie sa traiesc pentru 2 generatii: a mea, si a parintilor mei, care au muncit prea mult si au trait viata prea putin. Sunt una dintre odrasele care nu trebuie sa se streseze mult pentru un trai decent, calatoresc pentru mine si pentru ei, si imi permit luxul de a nu ma gandi la ziua de maine. O viata frumosa, fara griji, o adolescenta prelungita.

Job-urile pe care le-am avut pana acum erau interesante, dar solicitau multa energie. Traiam doar pentru ele. A lucra cu oameni nu e usor, oamenii sunt o sugativa de energie! Fie ca eram ospatara, sau sales advisor, fiecare om care interfera cu spatial meu personal ma descarca de energie. Erau job-uri unde trebuia sa zambesti mereu, fie ca iti era bine sau greu, dor sau teama. Fiecare bacsis/vanzare incheiata ma facea sa revin si a 2 zi la locul de munca, fiecare gluma spusa de un client, sau fiecare compliment primit ma facea sa am putere sa ii zambesc urmatorului. Zi dupa zi, aceiasi poveste. Traim doar pentru a merge inca o zi la munca. Timpul liber era pentru a aduna energie. Multe zile fara a scrie, fara a citi, fara a gandi.

Capsorul meu blond e insetat de informatie, nasul meu vrea sa simta miros de hartie, iar degetele mele vor sa simta lemnul paginilor albe si a creionului care nu lasa pagina singura. O parte din mine era fericita cu ce faceam – ceea ce ma face sa cred ca in orice moment pot sa pregatesc un expresso si sa il servesc zambind. Dar cealalta parte din mine vrea cu nerabdare sa stea intr-o incapere cu rafturi si carti, cu hartie si creioane, chiar si cu un laptop alaturi. Sa am un geam mare in fata si sa privesc lumea, un scaun comfortabil care se poate roti si care sa ma trimita intr-o alta dimensiune. Vreau pauze lungi de mers la cafenea cu prieteni, plimbari prin magazine si sa ma reintorc in office-ul meu cu o noua idée care sa imi umple pagina goala. Vreau sa citesc mult, sa caut informatii.

In zile ca aceasta, incerc sa ma redescopar, sa ma recunosc, sa aflu ce vreau cu adevarat, incerc sa ma plasez intr-un anume loc in acest univers.

Mi-e dor sa fiu eu.J

:*:*:*

No comments:

Post a Comment