Tuesday 24 August 2010

Edinburgh in Festival

Un FESTIVAL cum nu am mai vazut pana acum... cel putin cum ochii mei de aradeanca nu au mai vazut... :)

Pentru ca Edinburgh e capitala Scotiei face festivalul si mai interesant. Sunt cateva autobuze pe aici pe care scrie cu litere de-o schioapa "wish you're here!"...cam asta gandesc si eu. As vrea sa fiti aici sa vedeti cu ochisorii vostrii veselia si sa simtiti bucuria de a participa la un astfel de eveniment. Strazi in sarbatoare, oameni veseli, oameni talentati, oameni ce traiesc pentru astfel de evenimente. La spectacolele de strada nu se plateste intrare; intr-o galetuta poti sa pui un banut/o lira, sau cam cat crezi tu ca merita efortul artistului... si daca nu ai, sau nu te lasa inima sa dai, artistul iti zambeste si se bucura de aplauze pe care fara sa vrei i le oferi.

La marile spectacole din sali intrarile sunt acceptabile. Si asta o spun eu, care am trait 23 in Romania...:)

Am cateva filmulete, dar nu stiu cum sa le pun.

Asa ca va arat ce se intampla in fiecare seara in Edinburgh prin poze, iar voi va straduiti putin sa refaceti atmosfera prin imaginatie: sunet, miros si ritm...Have fun & enjoy!!!

:*:*:*


















































No comments:

Post a Comment