Sunday 24 October 2010

un gand...

... 23:54... zi lunga, grea! In sfarsit in pat... ma relaxez! Inchid ochii... incet, incet in mintea mea se deruleaza intreaga zi...toate cele intamplate! Ca un film... apoi ajung acasa... si vad geamul mare din camera mea... e sambata seara/noaptea...ce fac acasa? De ce nu sunt la lucru? Sau daca am liber de ce nu sunt in oras?! Oare Lavi e la lucru?! Cu ce ma imbrac?! Am chef sa dansezJ... trebuie sa ma misc repede...deschid ochii... vad geamul din camera... doar ca nu e asa mare... si ce ma inconjoara e familiar, dar nu e acasa... e casa din Iona Street, Edinburgh... nu Arad... ma cuprinde o tristete... ma uit la ceas 23:56... doar 2 minute... pot sa adorm la loc poate ajung din nou acasa... aici nu e Lavi si nu mai am nici un chef de dans... inca o sambata... prea obosita!!!

No comments:

Post a Comment